czasie korzystania z Internetu. Jednocześnie świat Internetu może być wykorzystywany w celach marketingowych, a więc między innymi w celu wypromowania jakiejś nowej usługi świadczonej przez konkretną firmę. W prowadzeniu takiego marketingu pomaga poczta email, na którą można przesyłać przygotowane wcześniej reklamy. Ważne, aby takie reklamy były atrakcyjne pod względem graficznym, ponieważ to barwna grafika jako pierwsza zwróci uwagę właściciela poczty email na jakąś reklamę. W momencie zwrócenia uwagi na otrzymaną wiadomość najważniejsza stanie się już jej chwytliwa treść.
Szczególną rolę w procesie pozycjonowania stron
Szczególną rolę w procesie pozycjonowania stron odgrywają media społecznościowe takie jak Google+, Facebook, Twitter, które są zintegrowane zazwyczaj z daną stroną internetową.
W skład optymalizacji treści wchodzi m.in.:
Dawniej działania te ograniczały się do zmiany treści tagów meta Keywords i Description, których obecność na stronie dla większości współczesnych wyszukiwarek ma znaczenie marginalne.
Działania w dużej mierze niewidoczne dla przeciętnego użytkownika strony, mające jednak wpływ na jej indeksowanie i klasyfikacje w wyszukiwarkach to np.:
SEF to pojęcie odnoszące się do jasnego i czytelnego formułowania adresów stron internetowych. SEF ma na celu eliminację niezrozumiałego kodu z odnośników stron przy jednoczesnym przekazaniu wartościowych informacji (np. słowa kluczowe) oraz ułatwienia odwiedzającemu poruszanie się po stronie i odszukanie interesujących wiadomości. SEF ma również pozytywne przełożenie na tzw. optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych
Co daje pozycjonowanie?
Jeśli prowadzicie własną działalność gospodarczą i zależy wam na wypromowaniu swojej firmy to jednym z najlepszych i najbardziej efektywnych sposobów jest właśnie pozycjonowanie. Sprawdza się to zwłaszcza w sytuacji, kiedy pozyskiwanie nowych klientów jest dla danej firmy priorytetem. Ma to ogromne znaczenie w branżach takich, jak prowadzenie sprzedaży produktów, czy oferowanie jakiś usług, przykładowo dentystycznych. Efekty pozycjonowania są właśnie najlepiej widoczne w zwiększonej ilości posiadanych klientów, a dzieje tak dlatego, ponieważ im wyższą pozycje w wyszukiwarce ma nasza strona, tym łatwiej pozyskać nowych klientów. Dobrze poprowadzone pozycjonowanie powinno zwiększyć ogólną liczbę zdobytych klientów, więc koszty takiej usługi bardzo często zwrócą się niejednokrotnie.